eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Sławno: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Sławno: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 139016 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Mielczarskiego 1, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 59 810 32 90, faks 59 810 5452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.slawno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 19 beneficjentów projektu Szansa na rozwój Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na części..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania przedmiotu danej części zamówienia, tj. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej 2 szkolenia obejmujące grupę nie mniejszą niż 10 osób, którego zakres jest zgodny z przedmiotem danej części zamówienia;(załącznik nr 5 do SIWZ)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże w załączniku nr 4 do SIWZ, że dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (załącznik nr 2 do SIWZ )
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz przeprowadzonych kursów,warsztatów lub szkoleń zgodnych z przedmiotem danej części zamówienia z podaniem ilości osób w każdym z kursów, warsztatów lub szkoleń wraz z referencjami potwierdzającymi że zostały wykonane należycie ich zakres był zgodny z przedmiotem danej części zamówienia oraz wskazującymi ilość osób w każdym z wykazanych kursów warsztatów lub szkoleń (wzór załącznik nr 5 do SIWZ); Wykaz osób posiadających niezbędne kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dana osoba wykonała minimum 2 szkolenia dla co najmniej 10 osób i temat szkolenia był zgodny z przedmiotem danej części zamówienia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ); Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Zawarta umowa może ulec zmianie w przypadku: a)Zmiany liczby uczestników szkolenia będącej wynikiem powstania uzasadnionych potrzeb szkoleniowych zgłaszanych przez zainteresowane osoby, lecz nie więcej niż o 3 osoby; b)Zmiany osób prowadzących szkolenie, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c)Zmiany terminu realizacji szkolenia bądź kursu; W przypadku zmiany liczby uczestników warsztatów/kursu Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie pomniejszone o nieponiesione koszty zmienne(koszty przygotowania materiałów szkoleniowych, obsługi administracyjnej kursu oraz koszty zajęć indywidualnych które się nie odbyły) . Zmiana osób prowadzących warsztaty/kurs nie może skutkować pogorszeniem ich poziomu. Wykonawca jest obowiązany zapewnić kontynuację warsztatów/kursu przez osoby prezentujące nie gorszy poziom dydaktyczny niż prezentowany przez osoby pierwotnie wskazane. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dla osób, które zastąpią osoby pierwotnie wskazane przed dokonaniem zamiany osób prowadzących warsztaty/kurs.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.slawno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Mielczarskiego 1 76-100 Sławno Tel.: 59 810 54 52 Fax: 59 810 54 52 e-mail: mops_slawno@pro.onet.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 76-100 Sławno, ul. Mielczarskiego 1, sekretariat pok. 119..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Szansa na rozwój realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych z trzydniowymi warsztatami poza miejscem zamieszkania beneficjentów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych konsultacji z socjoterapeutą podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno -zawodowe umożliwiające docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową jako etapu w realizacji projektu Szansa na rozwój. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do pracy z grupą osób , którzy są beneficjentami projektu Szansa na rozwój w zakresie wsparcia socjoterapeutycznego. Zajęcia powinny mieć charakter warsztatów oraz indywidualnych i grupowych spotkań z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania , które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu życiowych problemów. Dodatkowo zorganizowanie zajęć w trakcie trwania trzydniowych warsztatów poza miejscem zamieszkania uczestników projektu, w dniach 14-16 czerwca 2013r., według odrębnego programu przygotowanego przez Oferenta, obejmującego m.in. 8 godzin warsztatów socjoterapeutycznych, 8 godzin warsztatów teatralno-dramowych oraz 6 godzin wieczoru integracyjnego z grami i zabawami przy muzyce..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupowe warsztaty psychologiczne z konsultacjami indywidualnymi.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnych konsultacji z psychologiem podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno-zawodowe umożliwiające docelowo powrót do życia w społeczeństwie, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową jako etapu w realizacji projektu Szansa na rozwój. Zajęcia powinny mieć charakter warsztatów oraz indywidualnych i grupowych spotkań z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania , które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu życiowych problemów..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty nauki planowania udanego życia wraz z jednodniowym wyjazdem do Trójmiasta.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach warsztatów zrealizowane zostaną następujące moduły: Moduł nr 1 - kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (12 h) Moduł nr 2 - zasady racjonalnego gospodarowania budżetem (6 h) Moduł nr 3 - zarządzanie czasem i pracą własną (20 h) Moduł nr 4 - warsztaty w dziedzinie rozwoju osobistego - edukacja kulturalna i ekologiczna (12h) Dodatkowo w ramach modułu nr 4 zamawiający przewiduje jednodniowy wyjazd do Trójmiasta, według odrębnego programu przygotowanego przez Oferenta, stanowiącego załącznik nr 1 do oferty, w terminie wskazanym przez Oferenta - zgodnie z załącznikiem do części nr 3 w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy z fakturowaniem komputerowym i obsługą kas fiskalnych.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu komputerowego z fakturowaniem komputerowym i obsługą kas fiskalnych dla osób o różnym stopniu zaawansowania jako etapu w realizacji projektu Szansa na rozwój. W ramach kursu poruszone zostaną następujące tematy: -podstawy obsługi komputera w systemie Windows, komputerowa edycje tekstów (WORD), projektowanie obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym(EXCEL), Internet i poczta elektroniczna -obsługa kas fiskalnych: elementy prawa(prawo rzeczowe, zobowiązań i pracy), towaroznawstwo, dokumentacja handlowa i magazynowa, ćwiczenia w programie do fakturowania, proste faktury -w ramach kursu należy przewidzieć ćwiczenia praktyczne Zajęcia mają mieć charakter kursu mającego na celu podniesienie umiejętności beneficjentów, wykorzystując aktywne metody nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w poszukiwaniu pracy i życiu codziennym. Kurs powinien zakończyć się wewnętrznym egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt (komputery, kasy fiskalne i odpowiednie oprogramowanie do nauki programów WORD,EXCEL i do fakturowania) w celu przeprowadzenia zajęć..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. ilość przeprowadzonych kursów lub szkoleń - 50
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aniela Szwajkosz | 09-04-2013 14:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-04-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 09-04-2013 14:36 |